Personligt

projektet fortskrider...

Godafton Sverige, Kristina här!

Ja mina små projekt här hemma har tagit lite fart i dag iallafall ;) Börjar gå framåt. I eftermiddag så har hjärtat mitt grjejat ännu mer i trädgården. Han gör så fint. Ska bli spännande att se hur det kommer se ut när det är färdigt.

Var och shoppade lite på ÖoB. Handlade lite förbrukningsvaror som ex. tvättmedel, duschcremer, plastpåsar, plasthandskar (bra när man färgar hår, målar mm) och lite annat smått och gott. Självklart föll ju ofrivilligt, några påsar godis ner också :)

Inhandlade i en annan affär, en present till hjärtat! Tyckte att han förtjänade en lite grej i dag. Han är så snäll.
Hoppas att han blev glad.

Har dessutom surfat runt ganska mycket i dag efter både information, jobb, recept och lite andra tips. Läst lite bloggar mm. Har ni någon favoritblogg? Tips?

Mina favoritbloggar är ganska få men naggande goda. Dessa läser jag nästan dagligen, åtminstonde flera ggr per vecka:
http://www.odahliacom.blogspot.com/
http://bjurellskan.blogg.se
http://gizzez.blogg.se
http://yasminegill.blogg.se

Har ni något mer förslag på bloggar som är: bra, intressanta, varierande, roliga och lite galna? Välkommna med förslag. Tycker det är roligt med annorlunda bloggar.

Nu blir det till att göra i ordning lite kvällsmat. Blir nog en god baugette med vitlökssmör, paprika, ost, skinka. Tilll det juice...och till "efterrätt" lite kaffe och vaniljmunk. Det tror jag kan funka för i afton.

Ha en bra kväll Sverige! kram


Kommentarer
Postat av: Gizze

Gottegris där hihi...

Här har jag gottat mig med pizza ikväll...före det kladdkaka & gräddglass (tror den hette trädgård)



Alla grejar så mycket ute nu, det enda jag gör är att klippa gräset...men idag rensade jag liiiite i min enda och hemska rabatt, och fortsatte böjd och plockade maskrosor (har nog minst 4-5 verktyg för dom, men vart...är frågan- de används ju bara högst en gång per år hihi)



Nej nu ska pizzakartongen ut...= gratis motion till soptunnan :-)



Sen blir det soffläge!



Jag läser många bloggar:

Alex Schulmans Amanda Schulmans, Yasmines förstås

Wallazblogg..och den jag följer nu med ångest hopp och önskan glädje alla känslor är Åsa Hoffmans blogg. som jag länkat flera ggr..



Ha en finfin kväll och hälsa mannen!



Kram Gizze

2011-05-23 @ 19:30:44
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Pehr Hanson

Tack älskling för den fina presenten. Ska använda den vid högtidligare tillfällen. Älskar dig min underbara fru.



puss puss

2011-05-23 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0