Personligt

Prinsess of the moon

Goddag Sverige, Kristina här!

Morgonen och förmiddagens administrativa och fysiska övningar är till ända. Nu en lite paus innan kvällens aktiviteter. Morgonen bestod i pappersarbete, surfande och tvätt/disk självfallet. Hann även med att veckostäda grundligt! Härligt!

Har förberett middagen nu som blev en klassisk svensk favorit: Köttfärssås och spagetti! Väntar på att hjärtat ska komma hem nu från jobbet så ska det smaka gott med mat.

I eftermiddag kväll blir det lite fika på stan och ett pass Zumba!! (fortfarande trött sen i går men på det igen bara)
Tänkte klä upp mig lite inför fikat med ett av mina nya halsband jag fick av Caroline "Prinsess of the moon" heter halsbandet och kommer från Ollie Bee.

Visst är det snyggt?! Finns för er andra att köpa på www.odahlia.com

Nej nu ska jag snart sluta uppta er tid och avsluta med att säga trevlig eftermiddag!
Sverige ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0