Personligt

Onsdag, en trevlig dag

Godafton, Kristina här!

Dagen började, tidigt på morgonen, med lite kvalitetstid via telefon. Detta samtal var med Sara. Trevlig start på en onsdagsmorgon! Sedan vart det lite pyssel här hemma.

På eftermiddagen åkte jag och hjärtat till stan. Kikade lite i butiker (köpte en nätverkskabel) och tog en lång-fika. Skönt att bara sitta och fika, njuta och prata om diverse. Framför allt skratta. Herregud vad vi har fnissat i eftermiddag. Tror det mesta har gått att skratta till eller åt.

Detta blev till fika (tyvärr hann vi börja äta innan jag kom på att jag skulle fota):

Morotskaka och cola för min del


Kladdkaka med grädde och kaffe för Pehrs del


Ja det var en trevlig afton!

Nu väntar lite film...Sen blir det sova. Upp tidigt i morgon! Ha en fin kväll Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0