Personligt

Lite smått och gott

Goddag Sverige, Kristina här!

Inget vidare väder idag men trots att det inte är sol ute, är det sol i sinnet!

Har pysslat lite här hemma i dag och gjort en tur till stan. Sedan har dagen gått ut på att söka efter jobb. Inte lätt att hitta något spännande, utmanande, roligt och välbetalt jobb (helst) Dessutom måste man ju ha förmågan att kunna ta det också. Finns ju många jobb som läkare, men just den utbildningen har jag inte gått. hihi
Får väl söka vidare. Någon gång måste man ju få napp. Är det någon som har några förslag så är det välkommet.

Snart kommer mitt härliga hjärta hem. Tänkte göra lite god middag. Får se vad det blir.

Hittade lite tänkvärda citat när jag surfade runt lite förut:

"Logik tar dig från A till B. Fantasi tar dig hur långt som helst" - Albert Einstein


"Det vackraste vi kan uppleva är det vi inte kan förklara" - Albert Einstein



"Kärleken är djup som havet. ju mer den ger ju mer har den kvar"- Shakespeare



"Vår herre har skapat nötterna. Men han har inte knäckt dem"- Goethe



"Man lär sig bara något av en människa man älskar" Goethe


Har lärt mig så mycket av dig älskling, speciellt om vad som är viktigt i livet!

Förresten, NU har jag och Sara anmält oss till statsloppet! Oj vad vi ska kämpa för att ta oss runt en mil! Det fixar vi!



ha en bra dag Sverige!! kram på er!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Men...va hurtiga ni är tjejer....pust och stön...jag tar mina promenader...men det är allt jag gör.

Söka jobb ja...gissa vad jag gör....trött på det nu...snart är mina dagar slut....inge vidare...i händerna på systemet...nej måste ha ett jobb NU



Ha en fin dag...bland alla moln=)

Kram

2011-05-17 @ 14:55:31
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0