Personligt

Toppen helg!!!

Godkväll, Sara här!!

Ja då var det dags att skriva några rader. Ska även passa på att lägga ut ett collage från spelkvällen hos Sandra och Michael. En trevlig och skojig kväll. Det får vi göra om.......
                       
                       

Som Kristina skrev så var det en toppen helg. Hann med lite shopping i storstaden. Så lite nya saker kom med hem. (Bra att ha saker att slita på.) Ska även passa på att tacka min pappa för att ha fixat min bil, så den är redo för en ny vår. Dock var det någon (mamma) som hade gjort den lite "snyggare" inne i bilen. Tyvärr inte städad, men inredd. Vet dock att det är flera som ligger bakom detta och tyckte det var en jätte bra ide. Men okej det blev en riktig tjejbil.
Vet inte om det är min stil, men jag kanske vänjer mig......... eller kanske inte. För er som är nyfikna så kan jag säga att den har blivit lite mer rosa.

Ser nu framemot en ny toppenhelg.

Sverige, ha det gott så länge....





 


Kommentarer
Postat av: Gizze

Härligt med såna föräldrar, som fixar och trixar ;-)

Hoppas ni får en fin helg!

Allihop!



Kram Gizze

2011-03-17 @ 21:51:42
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0