Personligt

Beach 2011

Godkväll Sverige, Kristina här!

Ja beklagar att vi inte skrivit på ett par dagar men det har varit fullt upp. Sara och Jag ligger just nu i hårdträning! Blir för tillfället 3-4 träningspass i veckan. För min del blev det zumba och Core i kväll. Sara tränade zumba och bodypump. Tycker man känner sig riktigt duktig när man kör ett dubbelpass...Passar bra när det snart är sommar och Beach 2011.

Målet för mig är dock att få bättre kondition och bättre mag/rygg muskulatur. Det verkar som att man är på rätt väg iallafall och det är kul! Måndag blev det lite träning i form av gå och cykla. Tisdag blev det afrikanskdans och i dag Core och Zumba. Tänkte få in ett pass till denna vecka men det kanske får utebli...får se hur det blir.

Man känner sig mycket mer pigg (inte nu men), klarare i huvudet, lite mindre stressad. Allt detta är ju att föredra förstås.

I morgon kväll blir det lite andra aktiviteter. Svärmor och bonusmormor ska klippas. Det är ju egentligen lite träning även i det...för handen och armar...Hihi man kan hitta vardagsmotion i det mesta!

Hoppas att ni, kära läsare, haft en bra vecka hittills. Själv längtar jag till helgen. Då blir det kul!!

Ha en underbar kväll. Själv kommer jag nog somna i soffan till någon film. Älsklingen ser ut att redan ha slocknat i soffan...hihi

Ha det gott Sverige!

Under träning

Man får ju inte glömma att stretcha


Kommentarer
Postat av: Gizze

Åhhhhhhhhhhhhh va rediga ni är...själv är jag glad att ha tagit itu med mina promenader=)

Hälsa svärmor & bonusmormor...blir säkert träning det också hihi :)

Ha en fortsatt bra vecka..och snart är det heeeeelg!

Kram Gizze

2011-03-23 @ 22:58:18
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0