Personligt

Varmt och gott!

Godafton Sverige, Kristina här!

Nu har jag och hjärtat varit ute och sprungit. Det blev 2,5 km för mig och lite längre för min äkta hälft. Han är lite mer vältränad än jag. Dock fick han mig att orka mer än jag trodde...Det är ju supervarmt i kväll. Underbart!! Så nu blir det hopp hopp in i duschen, något kallt att dricka och sedan bara chilla :)

Även hunnit med en heldag med en väninnan. Det blev i dag lite klipp och blondering. Började vår dag med trevlig frukost kl 0700. Det blev ost och skinkmackor, latte och juice. Mycket smarrigt! Sen blev det så klart fika! Riktigt härlig dag faktiskt!

Ha en solig, underbar kväll Sverige!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0