Personligt

Varför ha så bråttom?

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Är det något jag lärt mig av hjärtat så är det att slå av på tempot. Man behöver inte alltid ha så bråttom. Tänkte på det i går kväll, då jag besökte Ica. Herregud! Först blir man nästan totalt överkörd när man letar parkering, av en kundvagn med stressad dam, skall tilläggas. Hon hade så brått, att det faktum att det kom bilar rörde henne inte i ryggen. :) Väl inne på butiken var det kaos typ...Folk sprang hit och dit, roffade åt sig sill och chips. Potatis och allt annat inför helgen. Butikerna har ju naturligtvis tänkt på att alla ska få och beställt så det räcker. Varför då ha så bråttom. Själv gick jag där och fick det jag skulle ha. Åkte hem och åt middag med hjärtat...Ingen stress här inte :)

I dag blir det nog en ganska lugn dag tror jag. Lite pappersarbete och lite städ. Får förmodligen lite besök i eftermiddag också. Trevligt trevligt!

Skön reklam med lite dubbla budskap


Ha en superfin dag Sverige!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0