Personligt

*Vackra vita*

Godmiddag Sverige, Kristina här!

Hemkommen från staden med stort K:)
Hittade i stort sett allt jag sökte + lite till...några godbitar från dagens shopping!




Tänkte hänga denna på ytterdörren! Tror det kan bli mycket fint.




Dessa små rosor ska jag ha till ett litet pysselprojekt...:)

Ovanstående två är köpta på (min numera favvo heminredningaffär) "Vackra vita"
De har en hemsida om man är nyfiken www.vackravita.se Den är dock inte helt färdig ser jag nu...

Inköp nr 3 kommer på posten om några dagar och kommer från www.odahlia.com
Har blivit lovad snabb leverans. Det är bra att känna ägarinnan! ;) De har iof väldigt snabba leveranser ändå ca 1-2 dagar. Det är snabbt, stabilt och jättejättebra! ;)
Visst är de ursöta?! Gå gärna in och kolla för det finns mycket fint!!


Ha en trevlig dag Sverige!
Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ditt paket är postat och på väg hem till dig söstra mi! :)

2011-06-01 @ 20:05:57
Postat av: Kristina

SV: Tack så mycket söstra mi:) ska bli kul!

Kram

2011-06-01 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0