Personligt

Oväntat besök.....

Hallå, Sara här!!

Idag har jag varit ledig och det har varit super. Nedräkningen till semestern har börjat. Nu är det 16 arbetsdagar och 9 matlådor kvar att göra. Tur man har några korta dagar så man inte behöver matlåda med sig varje arbetspass. Men längtar till semestern gör jag.

Idag har jag kunnat gå normalt för första gången sedan loppet. Jisses vilken träningsvärk jag fick i rumpan. Men jag är stolt över mig och Kristina och alla andra tusen människor som kom runt. Extra grattis till Mustafa som var snabbast av oss alla.
Men nu får vi lägga detta loppet bakom oss och träna inför nästa. Vi är dock inte överrens om när nästa gång blir......;-)  

Var idag en sväng på stan och kollade in den. När jag kom hem var det ett väldans liv i lägenheten. Innan jag förstod vart ljudet kom ifrån. Fick kolla ut genom fönstret och där stod det en man. Tänkte säga till honom att det finns en dörr på lägenheten om man ska komma in, istället för att ta fönstervägen. Men han såg så upptagen ut, så jag vågade inte..... Men han bonka och slog så jag trodde fönstret skulle gå i tusen bitar, men den höll. Nästa gång får han en trasa så får han putsa fönstret åt mig istället, för det blev inte rent efter hans arbete.



Vågade ta ett foto iallafall. :-)

Nu ska det bli tv och soffmys. 

Ha en bra kväll Sverige.........

 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0