Personligt

En röd dag mitt i veckan!!!

Godkväll, Sara här!!

Har det varit kristiflygaredagen idag. Bakgrunden till det fick ni reda på utav Kristina i tidigare inlägg. Bra där! Men jag måste erkänna att det kändes surt när jag åkte till jobbet i morse. En röd dag på en "vanlig" torsdag. Inte en människa som var uppe och firade den vid halvsjutiden mer än jag, (kändes det som.) Så jag ber om ursäkt till mina kollegor för min inte så positiva inställning till att jobba. Hade nog alla ursäkter i världen för att inte vara där och fira denna dag. Men lite uppmuntran med lite tårta och roliga videoklipp gick dagen allt bra. Videoklippen var från personalfesten i fredags, som var mycket lyckad. Den var verkligen oförglömlig. Och jag lovar att aldrig mer köra torrt. (Blev det ett litet internt skämt från jobbet med.) 

                    

Men i morgon är jag ledig. Så bra för det har ju lovats fint väder. Då ska jag sitta på span på balkongen och lyssna på grannens undelater. Jisses vad de väsnas. Ska även kolla in civilpolisen som tyligen ska vistas i området. Var en granne som berättade detta. Men de har lyckats vara väldigt civila inför mig för jag har inte sett dem. Men i morgon kanske.....Undra vem de spanar på???


Sverige, ha det gott så länge.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0