Personligt

Underbart rosa!

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Underbart rosa har min helg varit på många sätt. Dels tror jag att jag har svävat på små rosa moln och dels för att jag fått färgen rosa på kroppen. :)

Hjärtat gav mig en helg på Smögens Havsbad/Spa. Totalt avslappnande med läcker mat som jag aldrig någonsin ätit. Väldigt spännande och faktiskt väldigt gott.

Alldeles vid havet och med oslagbar utsikt.



Förmiddagen började med lite lunch på Smögenbryggan. Färska räkor och lite gott att dricka. Mums! Helt enkelt mums! Varmt och soligt hela helgen dessutom.



Redo för trerättersmiddag!



Efter en kvarts vandring var vi uppe på ett ganska stor "berg". Fantastisk utsikt i bakrunden eller hur??

Dagen efter blev det aromamassage (Tack för den presenten Sara, underbart skönt)

♥ Tack älskling för en helt fantastisk helg!!! ♥

Ha nu en fin tisdag Sverige!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Vad underbart lät inte det då...avis jag :)

Fina bilder både på er , mackorna och utsikten :)



Ha e fin vecka!

Kram Gizze

2011-06-07 @ 17:19:27
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0