Personligt

Överraskning!

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Åh vad varmt och skönt det var i går. Ser lite mer mulet ut i dag men det är redan varmt kan jag lova. Kanske att det det kommer lite åska under dagen.

I går eftermiddag fick jag en liten överraskning av hjärtat. Han hade kommit på en liten kul idé. Blev körd till en fin sandstrand i närheten och där blev det fika i det gröna. Bullar och läsk! Mums! Tack älskling det var jättemysigt!!



Mysigt eller hur?!



Tack darling!

Helgen var kul! Började med att hälsa på Sara. Åkte til och med o tittade på cruising på kvällen! Det var en upplevelse i sig ;)
Så här kan det se ut enligt google....


Ja ungefär så här såg det ut faktiskt. Många bilar på rad (lite äldre modell) och folk satt ibland i bagaget! :)
Ja du Sara, vi har allt roligt på våra möten!! :)
Avslutade helgen i Göteborg med dop!

Hoppas ni får en fin dag Sverige! Nu ska jag bege mig till stan för lite shopping och lite fika med en väninna!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0