Personligt

Onsdagmorgon!

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Onsdag morgon, hjärtat är på jobbet sedan länge och jag har legat och läst lite fram tills nu, Mia Skäringer. Vilken rolig tjej det är alltså. Klockren humor, man känner igen sig och framför allt så är det ett djup i det roliga hon skriver.


Ikväll ska vi grilla lite jag och hjärtat, mums! Ska återigen testa grillen som Pehr fick i födelsdagspresent av Sara. Gott med grillat! Sedan blir det nog bara mys. Innan dess ska jag hinna städa lite inför helgens nästa 2 kalas:)


Grillen är beredd att användas! :)

Ha en fin dag Sverige, så hörs vi snart!
Kram! 




Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Ja jag fyller år den 26 nästa månad och sambon den 11,:e :)

2011-06-15 @ 09:59:55
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0