Personligt

Härliga torsdag!

Godafton Sverige, Kristina här!

Åhhhh vilken underbar dag! Började tidigt i morse med att åka in och träffa en väninna, Kristin. Möttes upp i stan, köpte lite fikabröd och hårfärg. Skulle hjälpa henne lite med ljusa slingor.

Åkte hen till henne och gjorde i ordning fika. Sen blev det slingor för hela slanten och en liten klippning! Fick även världens gulligaste komplimang av henne. Vet inte om hon förstod hur glad jag blev eller vad hon egentligen sa :) Glad blev jag iallafall :)


Sedan gjorde hon i ordning en jättegod middag till oss...Lax med pesto och färskpotatis samt lite grönt! (kommer att sno det receptet) :)

Efter det på eftermiddagen, blev jag upphämtad av min man, som kom i från jobbet. Blev senare lite mer mat i stan. Supergott det med! Åkte sedan hem och då blev det dajmglass på altanen! Härligt med glass när det är så varmt att man nästan kokar upp! :)


Så kort och gott, jag kan absolut inte klaga över dagen!! På en skala 1-10 har det definitivt varit en stark 10!

Ha nu en fin kväll Sverige och njut av den tropiska värmen, så länge den nu varar!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0