Personligt

Gör det själv!

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Är ett stort fan av att göra säker själv. Detta är något jag nog förmodligen fått från min barndom. Har inga syskon men däremot två stycken "syskon" som jag själv har valt. En syster och en bror! :) Det har nog gjort att jag faktiskt vill och vet att jag kan klara det mesta själv. Sen underlättar det ju i vissa situationer om man får hjälp förståss. Tycker dock alltid att man ska prova själv först. Alltid lär man sig något på det. Tycker det är hur kul som helst när hjärtat lär mig något om bilen, utomhusteknik (gräsklippare, trimmer, slangar hit och dit eller inomhuselektonik). Min far var väldigt tekniskt begåvad så jag hoppas att jag har ärvt det lite från honom. Åtminstonde har jag samma vilja att lära mig och ta utmaningen när den kommer.


Hursomhelst, vaknade tidigt i morse ( 05.40  ) och körde in hjärtat till jobbet. Syftet med det var att handla inför helgens två kalas, och då behöver man ju bilen. Startade den stora handlingen med ett besök på willys. Blev självskanningskund där. Då fick man två stora härliga tygpåsar, ett klistermärke och ett jättesnyggt kort;) trevligt med lite lull lull:) Sedan gick resan vidare till coop...blev självskanningskund där med :) Men det hela slutade med att jag faktiskt handlade mest på Ica ändå. (redan självskanningskund där) Det har faktiskt bäst sortiment när allt kommer omkring. Så morgonen har gått i "gör det själv"-tecknet. :)



Nu ska jag nog ta lite frukost och sedan lite fix!!

Ha en bra dag Sverige!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0