Personligt

Frukost

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Hoppas att ni har sovit gott i natt. Det har jag. Sovit som en stock. Såg en hel film i gårkväll utan att somna i soffan dock. Money train. Har inte sett den förut men den var riktigt spännande. Det får vara action i filmerna om inte jag ska somna till dem :)

I dag blir det lite fix hemma. Senare i eftermiddag ska jag klippa svärmor. Men före det har jag tänkt att träna. Det ska bli gott. Har jag inte tränat på länge så kan jag verkligen längta efter det. Härligt när man har kommit så långt :) Inte mycket träningsvärk kvar sedan helgen så jag tänkte ta en tur till gymet senare.

Ser faktiskt fram emot midsommar. Ska bli kul att träffa folk i stugan. Sara har ordnat till det bra denna midsommar. Tror det kommer bli riktigt trevligt.

Ha en fin dag Sverige!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0