Personligt

Att vara eller inte vara?!

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

Tar en liten paus i förberedelserna inför älsklingens 40 års kalas. Pratat med Sara, som jag får se mycket av i helgen. Två kalas iaf ;) Pratat med bästaste väninnan också. Alltid lika trevligt. Kommer sakna dig under två veckor då du ska utomlands. Men njut och ha det skönt och framför allt var rädd om dig!!

I morse var jag utan tvekan först på ICA Maxi. När jag efter många om och men kom till kassan (självskanning) sa expediten " OJ " haha ja det kan man tycka var en bedrift att hon iallafall såg mig bakom den överfyllda korgen. Tack ICA Maxi-expediten för mycket gott bemötande!

Så nu är det tillbaka till verkligheten och fixa lite inför helgens kalas. Inte mycket kvar att göra nu så jag ser ingen anledning till att det inte ska bli mys i kväll. Hjärtat efter en hård arbetsdag och jag efter en "husfrudag".
Vill verkligen att han ska få ALLT han önskar sig när han fyller år och några riktigt lyckade kalas!!! Det är du värd hjärtat. Älskar dig så mycket och vill verkligen att allt ska vara och bli så perfekt som möjligt på din stora dag. (helgen innan och nästa helg)

Nu återgå till...fix!;)

Ha en skön dag Sverige, kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0