Personligt

Nedräkning pågår.....

Godkväll, Sara här!!!

Nu sitter jag framför tvn och tittar på ett semestertecken. Allsång på skansen...... För min del så har inte semestern börjat än. Men snart så.... Nedräkning pågår och nu är det endast åtta dagar kvar att jobba. Men åh vad det är segt, men jag ska kämpa på. Hjärnan har redan gått på semester, så den kan jag inte räkna med de sista dagarna. Här får man gå på rutin.
Idag inhandlade jag fyra pocketböcker jag ska läsa på semestern. Bra med böcker. Kan läsas i vilket väder som helst. Anledningen till att jag köpte pocket är för att jag inte behöver vara så rädd om dem när jag åker till stranden.(Bonusmormor, du får låna dem sedan):-) För där hade jag tänkt tillbringa semestern. Hoppas bara solen vill det med, annars får jag hitta på nåt annat......


Ja det ska bli himla gott att få vila upp sig och vila ifrån alla konstiga ord man ska skriva i journalanteckningar tex. Idag hakade jag upp mig på ordet klinka. Inte säger jag att jag har ont i vänster klinka. Skulle jag göra det så är det inte alla som förstår vart man har ont. Men skulle jag säga att jag har ont på vänster sida av rumpan. Då förstår man.... Klinka är ju nåt man gör på piano och klinkers läggs ju på golvet. Varför gör man inte vårdspråket lättare så man förstår vart man har ont......? 

Som sagt, jag behöver semester efter ett års slit. 

Sverige, önskar er en bra semester!   

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack Sara för att du tänker på mig ! Jag har också köpt några pocket och dom ligger hoppas jag kvar i stugan till dig ! Kram Bonusmormor

2011-07-07 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0