Personligt

Två grymt bra dagar, semester och shopping! :)

Godafton Sverige, Kristina här!

Härligt att se att Sara fått en bra start på sin semester (föregående inlägg). Snart ses även hon och jag igen :) Kör försiktigt upp gumman!

Jag och mannen har haft två sköna dagar. Egentligen tre. I fredags kom det finbesök X 2. Bonusmormor på eftermiddagen och familjen Bäckström-Johansson på kvällen! Lite korvgrilning blev det :)

På lördagen tog jag och hjärtat oss en lite längre shoppingtur i Södermanlandlän! Här är några av godbitarna vi hittade:

En kjol till mig, grå med stor rosett

Ett snyggt ljusrosa linne til den




En champangefärgad klänning



Guldfärgade solisar :)



Blev också ett bälte från Tiger of Sweden



Hjärtat handlade:


Också ett bälte från Tiger of Sweden


En supersnygg kostym från Tiger of Sweden + en snygg skjorta


 
På vägen hem blev det ett stopp i Örebro för lite mat på en trevlig restaurant.

Ha en trevlig Söndagskväll Sverige!
Kram

Kommentarer
Postat av: Gizze

Fina kläder ni inhandlat!

Fotona på er är också fina!

Ha en skön kväll!

Kraam

2011-07-17 @ 18:07:57
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Maggan

Snygga kläder men vadå inga väskor ?????

2011-07-19 @ 07:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0