Personligt

Nedräkningen avslutad= SEMESTER!

God förmiddag, Sara här!!!

Ja då var nedräkningen äntligen avslutad. Inga klockor som ska väcka en och matlådor som ska göras. Utan nu är det picknickkorgar som ska göras och sov tills du vaknar. Mycket bättre..... Ska jag vara helt ärlig så skulle jag ha jobbat idag. Men det var så segt att räkna ner, så jag tänkte att nu skiter jag i det. Så jag lämnade in en komplapp igår och stannade hemma idag. Den känslan känns underbar att få va ledig. Så nu kära läsare har jag semester i fyra veckor. TJOHOOOOOO!!!!!!!!

                                 

Ikväll ska den firas in ordentligt. Det är det årliga fallensdagar här i stan och då måste man ut och kolla läget.
Hoppas det inte blir fallens från himlen bara. Utan att det är uppehåll. Hoppas att kvällen blir riktigt skojig.......
Om ni har tur får ni rapport om helgen nästa gång jag skriver........

Sverige, ha en underbar semester ni med. Och ni som jobbar........ kämpa på!!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Oj, är det så här vi ser ut när vi går till stranden? Har aldrig sett det svart på vitt förut!

Ha en kul kväll!

Puss och kram

2011-07-15 @ 12:30:47
URL: http://hurtankervi.blogg.se/
Postat av: Gizze

Härligt för dig!



Hoppas dagen / kvällen varit toppen!



Kram

2011-07-16 @ 00:26:10
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0