Personligt

En Tisdag idag!

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

Vad har då hänt i dag? Ja det har blivit ganska stillsamt på förmiddagen. Har pysslat lite grand. Har funderingar på att möblera om. Har lite fiffiga idéer som jag tänkte förverkliga! :)

Kommer precis ut ur köket, varmt! Det blev lasange till middag i dag. Längesedan jag gjorde, så det smakade gott faktiskt! Ska värma på lite croissanter senare, gott till kaffet det! :) Kanske till och med lite choklad på det, smält förstås.


Nej nu vill jag ha värme och sol! Verkar inte som att vädergudarna har vaknat ännu. Kanske har semester :)

Ska man vara lite kritisk, så måste jag säga att det står mycket konstigheter på aftonbladets hemsida i dag.
Exempel på det:

 "Försökte smuggla ut sin man ur fängelset - gömd i en resväska" Detta är ju inte så ovanligt men följande citat är roligare " Vakterna tyckte väskan såg ovanligt knölig ut" Min kommentar till det : Se där ja! :)

Ett annat exempel på dålig marknadsföring: " Resor till vrakpriser" Gäller kryssningar tydligen :)

Ja detta och mycket mer fanns att beskåda där i dag. Allt kan få en twist bara man har fantasi!

Ha en bra kväll Sverige!
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0