Personligt

En onyttig med god fredag

Godeftermiddag Sverige, Kristina här!

En onyttig kväll planeras. Ur ugnen kom just ännu en kladdkaka. Till det så har jag i dag testat att göra citronsorbet. Den står i frysen och skall röras om lite då och då tills det är dags att inta. Mycket förvånad över mitt nykommna intresse för att baka. Kanske håller på att bli vuxen ;)
I ugnen


Till middag i dag blir det lax och färskpotatis, med cocosmjölk curry och vitlök. tror det blir gott. I kväll vid tv, alternativt ute på altanen blir det jordgubbar med smält ljus choklad. Innan dess Kladdkaka och citronsorbet. Ännu senare i kväll när man blir sugen på något salt, blir det chips med ostsmak (en ny upplevelse från midsommar Sara)

återkommer med bilder på härligheterna

Ha en fin fredagskväll Sverige!
Var ni än är!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

Oj oj, det låter väldigt gott!



Ljuslyktan som jag tror att du menar (den i betong?) är köpt i en lokal inredningsaffär. Det finns tyvärr inget märke på den så jag vet inte vart den kommer från. Tyvärr... Den marockanska lyktan (om det var den du menade) kommer från Indiska.

/Kristina

2011-07-08 @ 17:52:12
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hej! :D

Jaaa, detsamma! ;)

2011-07-08 @ 19:40:22
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0