Personligt

En bra tisdag!!!

Godkväll, Sara här!!

Nu har jag inkvarterat mig i stugan. Helt okej, både jag och alla väskor är på plats. Det var svårt att packa så jag har antagligen tagit med mig alldeles för mycket. Pappa kom nästan i chock när han såg alla skor jag hade tagit med. Men jag har lovat honom att använda alla innan semestern är slut. Det innebar även inlines och träningsskorna. Inlines har jag inte åkt på flera år. Men idag tog jag en liten tur på ca 6km. Lite ringrostig var man, men kul var det och rumpan fick sitt. Så det blir nog nån mer tur med dem. Har även varit och plockat svamp. Fick en hel del kantareller. Så i morgon blir det till att rensa. Det som är tråkigast av allt...... Var som ni såg i inlägget innan en sväng till Pehr och Kristina. Mycket trevlig kväll och tillsnyggad i håret blev jag med. Det tackar jag för. Hade bilder på dagen, men datorn vill inte vara med på att jag skulle lägga ut. Det är så på landet. Allt tar sin tid, och att ladda bilder tar en evighet......Inte snabbt, stabilt och jättebra, men det funkar.......

Sverige, sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0