Personligt

Drömmar

Godmorgon Sverige, Kristina här!

Tidigt uppe i dag, före tuppen tror jag :)
Kört hjärtat till jobbet. Ska på ett möte i stan senare och behövde då bilen.
Varmt och skönt redan och det verkar hålla i sig, det är bra det :)

Hade en väldigt konstig dröm nu på morgon kvisten. Vaknade till och drömde samma sak igen, fortsättningen alltså...det hela var väldigt verkligt och väldigt levande. Innan jag vaknat helt, hade jag lite svårt att fastställa om jag drömde eller om det var verkligeheten. Märklig känsla och märklig dröm. Tänkte att detta kan väl aldrig vara hälsosamt att drömma om.

Googlade lite på nätet om drömtydning. Det mesta man drömmer kan ju inte tolkas rakt av. Är det en hemsk eller smärtsam dröm är det tydligen positivt och vice versa...Så min dröm visade sig ju vara just det, positiv.
Så här stod det: "om den kvinna drömmer detta kommer hon att lyckas bara hon lägger manken till"
Låter ju inte helt fel! :)


Ska nu ta tag i dagen, mycket att stå i!

Ha en fin dag Sverige och glöm inte bort att ha drömmar!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0