Personligt

Bloggen 2 år, Grattis!!

Godafton Sverige, Kristina här!

Vår blogg, min och Saras, fyller två år idag!! Stort grattis!! Mycket har hänt och mer kommer hända, så häng med!

I dag har varit en riktigt fin dag. Vaknade tidigt och körde mannen min till jobbet. Efter det väntade frukostbuffé på Drott Hotell med Anna!

Vi mumsade och åt länge och väl...Mycket gott!

Efter det tog vi bilen till Klässbols linneväveri. I de djupaste värmlandsskogarna ligger dessa hovleverantörer av finaste linnedukar bla. Kvalitet och tradition!


Fick lite handlat också, presenter mm


Anna med sin kasse...


...och jag med min kasse...plus ett litet skutt

Åkte sedan och fikade



Snart hade dagen rullat på i raskt tempo och dags att åka hem. Haft en supertrevlig dag! Nu ska jag och hjärtat mumsa vidare på kladdkakan sedan i går!

Så bloggen, Grattis på din dag!
En stor jordgubbstårta till dig kära blogg!


Sverige, ha en trevlig kväll! Var ni än befinner er! :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0