Personligt

Vaken eller inte?

Godafton, Kristina här!

Morgonen började ganska fartfyllt...Vaknade upp och tittade på mobilen 08.25. Ok tänkte jag då snoozar jag lite till...08.23 (skriker detta samt sätter mig upp) Ja faktum var att jag försovit mig ganska rejält. Fattar telefonen och ringer jobbet! sedan var det tempo! hihi Gick fint ändå, var bara en dryg timme försenad i slutändan. Längesen jag sminkade mig så snabbt.

Dagen var förövrigt helt ok. Storhandlat lite och fyllt kyl och frys till bredden känns det som. Gott att ha. Livsfarligt för plånboken att handla mat när man inte ätit sedan lunch. Allt ser gott ut och allt verkar nödvändigt att inhandla.

Tänkte kolla på sista avsnittet av "Bibliotekstjuven" i kväll. Ska ju vara baserad på en verklig händelse. Någon som vet var detta utspelade sig i så fall?

Dagens visdomsord

"Du bör stanna upp och andas ut, välj första alternativet, och tro endast på dig själv, skapa ingen annan guru - Tillit!"
Ja ärligt talat orkar jag inte ens analysera detta. Men stanna upp och andas ut ska jag göra. Ta plats i soffan och njuta en stund. Guru grejen var lite för djup i dag känner jag men jag ska absolut tro på mig själv. Lovar!

Ha en superbra kväll Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0