Personligt

Botten-Toppen 2011!

Godkväll, Sara här!

Oj, det var ju förra året jag skrev sist. God fortsättning på er. Hoppas ni har fått en bra start på det nya året.
Själv hoppas jag på ett toppen år. År 2010 var ett kämpigt år, så nu hoppas jag på lite medvind. Vinden vände i slutet på året, så jag gick in i 2011 med gott mod. Vad har då varit toppen och botten dessa första tio dagar?

Nyårsfirandet- TOPPEN En kväll med trevligt sällskap och mycket god mat.
Jobbet- TOPPEN Trivs på mitt jobb och med dem jag jobbar med. 
Träning- BOTTEN Men till veckan ska det bli ändring på det. Bokat mig på massvis med pass.
Bilen-TOPPEN Häromdagen hjälpte den en annan bil som inte ville starta.
Vänner- TOPPEN Har toppenbra vänner. Tyvärr har några det lite tufft nu, men tillsammans blir vi starka.
Vädret- TOPPEN och BOTTEN. Bara gilla läget.
Bloggen-TOPPEN Har ju fått litet annat utseende. Förändringar är kul. Bra jobbat Kristina.
Förväntningar för 2011- TOPPEN Tror på ett roligt och spännande år.

Årets tanke i år är: Våga utmana......Och det kan ju gälla vad som helst. Men vet några utmaningar jag ska försöka mig på i år. Men det får ni läsa om senare i år om det blir av.

Sverige, hoppas vi får ett toppen år!

 



 





Kommentarer
Postat av: Gizze

Önskar dig ett TOPPEN År Sara...2011....Lycka till med utmaningarna.... :-)

Kram Gizze

2011-01-12 @ 07:37:57
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0