Personligt

Lite flum!!!

Hallå, Sara här igen!

Jag erkänner, jag är inget vidare på att skriva just för tillfället. Men tur jag har Kristina. Hon håller er läsare vid liv. Ska försöka bättra mig.... Vad händer hos mig då??? Som Kristina skrev igår så har jag börjat träna. Så nu har jag varit på gymmet jättemycket. Jättemycket innebär några gånger i veckan. Men bättre än inget. För inget är ju inte jättemycket. Och musklerna håller med om detta. För jisses vad ont det kan göra när man tränar jättemycket. Känns som jag har haft träningsvärk i två veckors tid. Men ska man nå målet får man ligga i.......

Sedan så jobbar jag med. Nu har det varit ett stim av väldigt mycket kvällar. Så här har man vänt på dygnet. Är fruktansvärt jobbigt att gå upp de få mornar jag börjar sju. Då vill jag verkligen döda väckarklockan. Men hitills har det gått bra. Väckarklockan har överlevt och jag har kommit i tid. Fast har inte varit den piggaste i stan. Men det rättar till sig under dagen. Några timmar senare har man vaknat till liv och då är det oftast tid att gå hem ifrån jobbet. Då är man ju pigg när man kommer hem.......  

Nu när den fattigaste månaden snart är över och nya pengar strömmar in, längtar jag efter att hitta på nåt skoj. Så Kristina fick i uppgift att tänka ut nåt. Ska med tänka på nåt, så får vi se vad vi tycker låter roligast. Nåt roligt måste det bli. Har några ideer som kanske skulle vara roligt, men får kolla upp detta lite mer. Har ni läsare några ideer på nåt roligt så får ni gärna berätta det. Ideer mottages...... Kristina, ringer dig ikväll för att höra vad du har tänkt ut.

Detta var lite flum från mig. 

Ha en bra dag Sverige. Själv ska jag hålla samhället igång med att jobba........
 

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej Sara!

Så du tränar ...som "alla andra"....bara jag kvar snart nu...Duktig du är!!!

Lusten finns inte...väntar på våren så jag får mina snabba promenader utan risken att halka...det är min "träning" ;D



Hoppas du får en bra onsdag! Och berätta gärna vad för kul ni ska hitta på framöver...

Kram Gizze

2011-01-26 @ 08:40:45
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ta Kristina med dig och åk till London några dagar garanterat roligt Kram från Maggan

2011-01-26 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0