Personligt

Traditionellt!

Goddag, Kristina här!

I blogg världen så finns det ju en hel del "vanliga" saker man kan skriva om. Ex status idag, vad har jag gjort under dagen/veckan, lägga ut bilder på sig själv...bla. Tänkte ta fasta på en annan traditionell sak att blogga om nämnligen TOPPEN-BOTTEN- lista. Sara var inne och nosade på ämnet i det senaste så tänkte spinna vidare lite på det. Håll till godo!

Denna är från 2010 kan man säga, en liten uppsummering av året!

Bröllop - TOPPEN TOPPEN
Vårväder- TOPPEN
Sakna Pappa - BOTTEN
Semester- TOPPEN
Nyårsfirande- TOPPEN

Hmmm....kom inte på så mycket...själklart annat som hänt också men lite mer privat...kör en mer generell topen-botten lista tror jag...

Generell Toppen-botten lista

Snö- Botten
sol- toppen
min älskade man- toppen
alla goa vänner- toppen
fyller snart 30- toppen
har lite nya ideér- toppen

kaffe eller te--> te
godis eller chips--> varför inte båda?
pulka eller ramla omkull--> pulka
BMW eller Polo--> BMW
Rosa eller rött--> Rosa
Husmanskost eller thai--> husmanskost
Träna eller inte --> träna

Hmmm...ja det är en lite början på en summering iallafall...är inte så duktig på att hitta på fler saker just nu. Känner mig lite stressad ska i väg om en stund igen.

Önskar er alla en riktigt god dag och kväll
kram på er Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0