Personligt

Inte så illa

Godafton Sverige, Kristina här!

Trots måndag och brist på röstresurser begav jag mig till jobbet. Väl där möts jag av en känsla att detta kommer nog gå en stund. Med tanke på att min röst är det enda instrument jag egentligen har nytta av på jobbet, kändes det tveksamt. Tog tag i mig själv och klarade dagen, galant dessutom. Härligt att vara igång efter all förkyldning igen. Hosta sitter i men det kan man tänka bort.

Väl hemma möts man av en underbar man som dessutom, ställt sig bakom spisen och lagar en riktigt god middag till oss. Härligt härligt!

I natt hoppas jag verkligen på lite mer sömn, hostan höll mig vaken i natt...hade tänkt att John Blund skulle komma tidigare och checka in i kväll. Tycker det är jättekonstigt...Hur trött jag än är när jag går och lägger mig, så nog blir jag pigg lagom till att jag ska puffa till kudden. Konstigt, ja faktiskt. Kan ju sova rätt så långa perioder i soffan under tex en värdelös film eller en toppen film. Det kvittar så fort jag lägger mig i soffan på kvällen så somnar jag...el rättare sagt vilar ögonen..hihi

Tja vi får se hur det går i kväll och natt. Tänker sätta tänderna i en liten flm, komedi får det bli!

Ha en trevlig kväll/natt Sverige! Kram

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej Kristina!

Hoppas du får sova inatt....Lepheton är bra mot hostan!

Här har sovits ...missade hela halv åtta hos mig ;( varmt & skönt vid brasan och lite snorigt emellanåt...



Kram och hälsa gubben ;D / Gizze

2011-01-10 @ 20:53:25
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0