Personligt

I dag är jag helt övertygad!

Godafton kära läsare, godafton Sverige, Kristina här!

I dag är jag helt övertygad om veckodag. Torsdag och inget annat, och imorgon är det fredag!!! Helg med andra ord! Toppen! För er som inte var med på noterna i går så var jag helt fel ute. Trodde det var tisdag men i dag vet jag bättre! Härligt härligt!

Har det varit en bra dag idag? Ja faktiskt näst intill lika fantastisk. Vlket mirakel det är att bli lika förvånad när väckarklockan ringer, ställa sig frågan " är det verkligen redan morgon". Det var det. Hade i uppdrag 6.45 att även väcka en tredje part och det gick fint. Fick dock höra senare under dagen att " ja du väckte mig men det var nog i sömnen, hann inte säga så mycket innan du la på" Beklagar detta djupt men jag somnade nog mitt i påringningen. Men trots det var uppdraget utfört i allafall till allas bästa!

Hur ser det ut på horoskopfronten i dag då kan man undra?

Dagens horoskop

"En familjediskussion ger praktiskt resultat. Det lönar sig att lyssna på goda råd du får i dag. "
min tolkning: Hmmm låt mig tänka....(tänker) nej jag har inte haft någon familjediskussion i dag...Men det lönar sig ju alltid att lyssna på goda råd om avsikten är för ens eget bästa.

Nu ska det bli lite avslappning här och lite film, tror även att min man skulle bjuda på pizza i kväll. Mumsigt! Ska bara bli färdig på brandkåren först. Väntar så gärna så gärna!

Ha en fantastisk torsdagkväll Sverige!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0