Personligt

Hejsan hallå!

Godafton Sverige, Kristina här!

Ja Sara bad mig i dag, på sms, att jag skulle komma på en låt som vi skulle göra om texten på. Allt för att detskulle passa dagen i dag...Jag har jobbat hårt och tänkt på det Sara, måste dock få lite mer tid, tills i kväll iallafall.

Tack och lov är veckans svåraste dag över...Måndag. Så nu laddar vi för helgen *skojar* Nej som vuxen måste man ju ta sitt ansvar. *skojar igen, men bara lite* Självklart ska man ta sitt ansvar.

Hursomhelst blev det en tur till IKEA på vägen hem. Blev lite pizza- buffe också. Så ni som undrar om jag har tränat i dag så är svaret i skrivande stund, Nej! Detta planeras dock.

Tror faktiskt att det bara blir lite soffmys resten av kvällen.
Som det ser ut hemma hos oss just nu. Jag bloggar, lyssnar på schlager via hörlurar till datorn (på högsta nivå), Pehr lyssnar på rockabilly via stereo ( också på högsta nivå) Dessutom sjunger vi båda med i våra egna låtar med högsta inlevelse *tur man bor i hus* Tråkigt har vi absolut inte! *skrattar just nu och kommer helt av mig i texten*

Ha en riktigt fin kväll Sverige! Sjung på i hjärta och sinne. Man behöver inte kunna sjunga bra bara det är hjärtligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0