Personligt

Godafton!

Godafton, Kristina här!

I dag är ingen vanlig dag, för det är veckans första dag, hurra hurra hurra (sjunger fram detta) haha nja det är ju härligt att det bara finns en måndag per vecka. Efter en trevlig helg var det dags för måndag igen. Hur gick då det på en skala 1-10. Hmmm skulle tro en stark 5 iallafall. Njöd med det lilla...hihi

Hursomhelst så var det en helt ok måndag för att vara just det, måndag. Allt rullande på som vanligt. Det enda som avvek var det beslut jag tog om att färga håret lite lite mörkare. Så det är nu avklarat här på kvällskvisten. Skulle tro att kvällen blir lugn och sansad. Lite tv, god mat och naturligtvis sällskap av mannen. Som förövrigt, i skrivande stund, är i väg och tränar. Något som jag själv borde ta tag i bättre. Kom i gång rätt så bra ett tag, men efter ett antal förkyldningar så är nivån, på en skala 1-10, ca 4. Bättring skall ske! Har ju för en gångs skull ett litet mål med träningen, både jag och Sara. Sara är duktigare än jag just nu på att träna inför detta men jag ska bättra mig. Är inte nöjd förrän jag är 100% nöjd. Allt eller inget. Mitt motto i livet är att göra och gå inför det jag gör till 100% annars kan det kvitta.

Nu kom mannen hem så jag ska fixa lite mat. Önskar er en riktigt trevlig Måndag kväll Sverige (höll på att skriva tisdag faktiskt hihi)

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0