Personligt

En riktigt lyckad tisdag!

Godkväll, Kristina här!

Har haft en riktigt lyckad tisdag! Det hela började med en väldigt rolig tävling vi kickade igång på jobbet..."Hemlig agent" tänker inte avslöja mer än så men det var riktigt roligt. Kan nog påstå att vi hade riktigt roligt...Så vi lyckades riktigt bra idag! Härligt! Sedan följde en serie av händelser som var riktigt roliga! Härligt när man är riktigt rikigt nöjd med en dag alltså!

Måste även tacka för det enorma läsarantal vi hade i går. Vi tycker att det är så roligt att så många hittat vår blogg och uppskattar den!

Har faktiskt inte läst mitt horosko för i dag men ska läsa det nu...(googlar efter horoskopet för dagen)

Dagens horoskop

" Vad du säger i ett  sammanhang är ovidkommande – vad som är viktigt är hur du säger det."
min tolkning: Herregud, ni anar inte hur ofta jag hör detta, just detta. Säkert flera gånger på en vecka och det stämmer faktiskt varje gång!! Så dagens horoskop var ett bra horoskop, som iallafall stämmer överens med verkligheten!

Nu hoppas jag att även ni, Sverige, har en riktigt underbar tisdagkväll och se fram emot morgondagen! Lev i nuet och tänk bara lite på framtiden (citat Sara) hihi

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Gizze

Härligt att du haft en härlig dag...men för mig är det onsdag...så jag önskar dig en riktigt skön onsdagskväll....Kram Gizze

2011-01-19 @ 18:46:24
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0