Personligt

341

Godafton Sverige, Kristina här!


Ja detta är inlägg nr 341. Tänk att vi har hållit på så länge med bloggen. Trevligt!

I helgen har vi varit på samlarmässa. Mycket trevligt inslag i mitt liv. Även Daniel och Therese var med. Längesen man träffade dem så det var mycket trevligt. Några fynd blev det inte för min del men jag vet vad jag ska rikta in mig på nästa gång.

Hoppas ni också har haft det skönt i helgen. Vädret har ju tillåtit lite uteliv så att säga. Med det inte sagt att jag var ute i någon större utsträckning men men. Hadet tänkt att börja träna på allvar denna vecka. Motivationen finns i allafall i kväll. Två ggr denna vecka satsar jag på som en liten mjukstart. Det borde gå.

Nu väntar Wallander och lite mys


Ha en fin söndagskväll Sverige! Önskar er även en fin början på veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0