Personligt

18 Januari 2011

Godafton kära vänner, godafton Sverige, Kristina här!

Hur har ni haft det idag? Här har det varit en helt ok tisdag! Tänkte kolla lite hur väl horoskopen för dagen stämmer överens med verkligeheten...

OXEN

"Du är modig nog att ta dig an de stora uppgifterna så här i början av det nya året. En sak som ger dig kraft är att du vet, att de stora uppgifterna egentligen bara är en serie välplanerade mindre jobb. Du bryter ner dem, tills arbetet känns hanterbart och lätt. I slutet av veckan kommer du att ha en stor känsla av tillfredsställelse."

min tolkning: Ja ser detta som att jag har ökat mod och självförtroende nu i början av det nya året. Min egentliga uppgift i livet bygger på att jag måste gilla läget i bland och göra saker jag gillar mindre för att till slut uppnå mitt mål. Fredag kommer självfallet kännas tillfredställande...vilken fredag gör inte det?

"Information du av en händelse får ta del av kan visa sig bli mer till besvär än till välsignelse för dig."
min tolkning: nej detta känner jag inte riktigt igen...har inte fått reda på något i dag som jag inte redan visste hihi
Dessutom kan information alltid vändas till ens fördel om man nu vill det. Gäller alltid att använda kunskap såväl som information på ett korrekt sätt.

"Du har känt dig en smula frustrerad under hela januari, men ny information får dig att se annorlunda på det som orsakat dig förvirring och känslostormar. Gör dig av med det som tynger dig, vare sig det är energitjuvar till vänner eller sanningar som måste få komma fram."
min tolkning: Tja denna information även här. Men jag tror inte jag har missat någon viktig info. Energitjuvar bland folk finns det ju alltid, folk som på ett eller annat sätt hackar/trycker ner eller talar osanning finns det ju alltid.


Ja summa sumarum fanns det ju inget nytt att hämta från horoskopet i dag. Det är ju som med alt annat, en tolkningsfråga. Tror doch att våra olika sjärntecken påverkar oss till viss del men inget slår den fria viljan, slumpen och kraften att förändra till det bättre.

Ha en fin kväll Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0