Personligt

10 månader

Godafton Kristina här!

God mat och dryck på Casanova ikväll. Älsklingen och jag firar att vi varit gifta i 10 månader! Härligt! *hjärta*
Maten och sällskapet var fantastiskt. Oxfile och kycklingfile med italienskt stuk. Mycket gott. Jag älskar deras kycklingfilé så mumsigt den bara smälter i munnen. Oxfilén enligt Pehr var också kanon!

Nu är det mys i soffan som gäller. Fick verkligen kämpa för att komma upp till det mål jag hade på jobbet i dag men jag gav mig inte och lyckades. I allafall till mitt eget mål. I morgon lägger vi in 5:ans växel och jobbar stenhårt, sedan är det helg!! Ska träffa en väninna jag inte träffat på länge i morgon, en liten fika date, ska bli mysigt!

Puss älskling och grattis på vår lilla dag! Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0