Personligt

Toppendryck??!!

Hejsan, Sara här!

Idag vågade jag utmana mig själv. Var ju mitt nyårslöfte. Och idag hände det. Lovar att det ska ske fler utmaningar. Men iallafall så hade jag bokat in mig på ett träningspass med zumba. Nu kommer själva utmaningen. Det var ett zumbamaraton. Detta pass var lite längre än vad det annars brukar vara. Och jag lovar det kändes. Fanns inte ett träningsplagg som var torrt efter det passet. Men eftersom jag kände mig lite seg så tänkte jag testa en ny energidryck. Den kanske inte är så ny, men jag har inte testat den innan. En toppendryck om man vågar tro allt som skrivs om den. Det är en energidryck med lite kalorier. Positiva egenskaper den har är att man blir piggare och mer allert(kan bero på koffeinet), presterar bättre och man har bättre uthållighet. Och det bästa av allt...... Man bränner upp till 100 kalorier extra. Detta tyckte jag lät toppen och slog till och köpte en. Testade en med jordgubb och kiwi smak. Den var riktigt god. Finns i andra smaker med. Namnet på drycken är celsius. Minus med drycken var priset. Men det kostar om man ska ligga på topp.........  
Och pigg kände jag mig igenom hela passet, trots att jag kände mig seg innan. Jag orkade hela och var gott stolt över mig själv när det var klart. Och kul hade jag.......Om det var dryckens förtjänst är frågan??? Och brände jag de extra kalorierna????
Men ska man tro på drycken så låter det som en toppendryck och kommer säkerligen bli en storsäljare.

Sverige, ha en fortsatt bra helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-06 @ 17:43:59
Postat av: Anonym

2011-02-06 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0