Personligt

Tänt var det här!

Godafton, Kristina här!

Min man står här till vänster i bild. Vilken tur det finns räddningstjänst som rycker ut behov. Känns tryggt!


Ingen rök utan eld i detta fall. Bra jobbat älskling!

Det finns ju massor av varningsskyltar i vårt samhälle. Vissa är ju bra för att påminna en medan andra är ganska självklara. Sedan hittade jag även lite roliga skyltar när jag surfade runt.


 Snacka om att göra det svårt för sig hihi

För oss som golfar kan det i bland vara viktigt att se upp
Ja denna skylt säger väl allt, ovanstående skyltar var på skämt hihi

En brandsläckare är ju att föredra att ha hemma om olyckan skulle vara framme. Och att släcka alla levande ljus när man lämnar rummet.

Ja då har vi haft lite kurs på det ämnet i dag då ja

Annars har det varit en lugn och skön dag. Trevlig fika på stan efter jobbet med en kompis bästa Mirjam. Sedan hem och mysa med hjärtat. Nu ska jag svepa in mig i en varm filt och kolla lite film. Har sovmorgon i morgon så har inte brått i säng!

Ha en mysig kväll Sverige!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0