Personligt

Tekniskt fel...

Goddag, Kristna här!

Helgen är kommen, helgen är här, underbart. I dag ska jag absolut inte göra något vettigt. Ska bara slappa, surfa på nätet, laga lite god mat när hjärtat mitt kommer hem, och sedan kolla på Melodifestivalen och mys på det.


I går var det tekniska fel lite över allt i mitt liv. På morgonen var det tekniskt fel på mina ben. Halkade åter igen på samma ställe. Nu har mannen sandat så jag känner en återfunnen trygghet. Bloggen hade också ett tekniskt fel, gick inte att komma in på sidan och skriva...Sist men inte minst var jag på Konsum, handlade och drog mitt coop-kort. Då står det på kortläsaren "Detta kort är inte giltigt här" Ha ha sa jag till henne i kassan "ska jag ta upp ica kortet i stället" Då skrattade hon och insåg själv det komiska i situationen.

 VS   

Ha nu en riktigt fin dag och kväll Sverige och mys så mycket det går!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0