Personligt

Tacos eller tapas!

Godafton Kristina här!

Nu gott folk är det äntligen helg! I kväll blir det tacos, en liten mexicanskanrättning. Ska försöka tillaga detta med kärlek tills hjärtat kommer hem. Lite mys med sina vänner har han först på schemat i kväll. Sedan väntar mys med frugan!

Dagen har varit till full belåtenhet trots den rikliga frusna nederbörden. Mycket ska man klara av innan tussilagon kommer fram.

Hoppas även på att det går fantastiskt bra för Tina Thörner i kväll i Lets Dance. Som värmlänning, kvinna och orutinerad dansare håller jag lite i smyg på henne. Samt det faktum att jag har träffat henne flera gånger. Lika käck och trevlig som hon ser ut.

Nej nu väntar spisen på mig den ropar (laga tacos, laga tacos = stek köttfärs samt hacka upp lite grönsaker och ta ur brödet ur påsen.) Det klara även en novis som jag själv.


Ha en fin fredagskväll Sverige!
Säg nej till droger , ja till Tacos! hihi lite kul att det finns skyltar om detta.

Kommentarer
Postat av: Gizze

Haha den var kul...har inte sett den förut! Ja tack till Tacos ;-D



Ha en fin kväll...här blir det Piiiiiiizzzzzzzza

2011-02-11 @ 20:29:50
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0