Personligt

Så här hade jag tänkt...

Godkväll, Kristina här!

Så här hade jag tänk mig kvällen efter jobbet...
1. åka hem och se på Irene Huss på tv
2. Ha en datorfri kväll


Så här blev det:
1. Irene huss var det inte i dag på tv
2. Datorn kunde jag inte låta bli (tvungen att kolla mail osv...)


Ja så då kan jag ju passa på att skriva lite också. Dagen var helt ok. Hade en underbar sovmorgon i morse och hann med det ena och andra. Slutade vid 20.00 efter en helt ok dag på jobbet. Hade även ett trevligt samtal med Sara precis (vi pratar ju minst 1 ggr om dagen men det blir ofta fler (läs typ 5-10) Men idag har vi bara smsat och sen avslutar vi med ett godnattsamtal. Mycket trevligt!

Tänkte se någon annan film nu. Får se vad som hittas i samlingen. Jag och hjärtat får samsas under filten och mysa lite. Gott med en halv sovmorgon i morgon. Börjar inte förrän halv 11 så det är toppen!

Sov gott nu Sverige och ladda inför en ny dag med nya möjligheter!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0