Personligt

Nya inköp

Godafton, Kristina här!

Började dagen med att halka och stuka handled och tumme. Inte en perfekt morgon men det funkade bra. Nu börjar dock svullnaden lägga sig så det känns bättre. Tänk vad det är lätt hänt. Speciellt när man inte har tid med sådant. Morgonen är ju den stund på dagen där inget får gå fel tidsmässigt, då blir man sen.

Hämtade upp lite kläder, som jag handlat på nätet, på vägen hem. Väntar ett paket till i morgon. I dag kom en liten elegant röd klänning och en ljusrosa tröja. Visar bider när allt kommit.

Hoppas ni har haft en bra dag i dag alla kära läsare. Fredagen närmar sig med stormsteg och helgen med den. Skönt!

Nu ska jag och hjärtat mitt kolla klart på CSI Miami och sen blir det nog till att natta kudden!

En trevlig kväll/ natt tillönskas Sverige!






 


Kommentarer
Postat av: Gizze

Tur att det gick "bra" ändå....lätt att göra sig riktigt illa nu, så grymt halt överallt...



Jodå min dag har varit bra....fick till slut tag på en ny snabeldrake ;-D Efter mycket letande...



Nu blir här natt...Zzzzweet Dreams

Gizze

2011-02-03 @ 22:29:21
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: bjursellskan

ajaj, tur att det inte blev värre än en stukning i alla fall! här har barnen haft hjälm på sig när de varit ute på gården...vi har rena isgatan, så bäst att ta det säkra före det osäkra! kram

2011-02-03 @ 22:41:21
URL: http://bjursellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0