Personligt

Helt plötsligt började jag längta efter sommaren...

Godafton, Kristina här!


Satt och bläddrade igenom lite bilder från sommaren 2009. Fick helt plötsligt en känsla av att jag längtade efter varma sommarkvällar, ljumma vindar som sveper förbi, långa ljusa daga och värme. Sommaren med andra ord.

Tänk vad skönt vi hade det på skaftö. Eller som det på tv heter "Saltön"

Hursomhelst så har dagen varit skön. Jag och hjärtat mitt har varit till stan och fikat. Det blev cola/sprite samt cheescake med blåbär/vanilj smak. Mycket gott. Överraskande gott faktiskt. Sedan handlade vi också en ny duschslang och lite annat smått och gott. En trevlig dag med hjärtat med andra ord.

I kväll ser jag fram emot att återigen ta det lite lugnt. Denna helg går i lugnets tecken. Wallander-film är ju ett stående söndagsnöje numer och självklart lite Söndagsmys. Väntar en hård vecka!

Njut av Söndagen goa Sverige och ha en fin början på veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0