Personligt

Helgens pyssel!

Goddag, Kristina här!

Sitter i skrivande stund och "pappersarbetar" på datorn. Tar en micropaus från det och skriver lite. Satte nyss på Maries skiva igen och njuter till detta under tiden.

Veckan som gick var på det hela en 8 på en skala 1-10. Hänt mycket men också väldigt utvecklande och stimulerande saker. Var inte riktigt pigg när jag gick upp första gången i morse runt 6 tiden. Fick bli en liten sovmorgon. Hjärtat mitt är ute och jobbar och jag pysslar lite här hemma. Har grejat grejer på datorn, tvättat, bytt sängkläder, diskat och ska nu ta i tu med ett litet bildkollage tänkte jag. Ska bli lite svartvita bilder på mig o älsklingen. Kommer bli fint på våra vita väggar i vardagsrummet. Skulle vilja ha programmet Photoshop, någon som vet hur man laddar hem det, helst gratis?

Emelie på jobbet ritade en fin bild på mig under veckan här. Tycker hon fångade mig i bilden faktiskt!



Håller ni inte med, ni som känner mig väl?? hihi

Pratade nyss med Sara, hon jobbar hela dagen/kvällen men hälsar till våra kära läsare så gott!

I morgon blir det fika med en väninna på stan och sedan blir det nog ett litet födelsdagsfirande för svärmor...Som dessutom fått facebook. hihi

Ha nu en bra lördag Sverige! Back to verkligheten! 
Kram

Kommentarer
Postat av: Maggan

jo då nog känns du igen speciellt på VÄSKAN !!

2011-02-20 @ 09:49:36
Postat av: lovisa

godmorgon:d

2011-02-20 @ 10:07:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0