Personligt

Hej hej!

Godkväll Sverige, Kristina här!

Nu var det några dagar sedan vi skrev. Hoppas ni inte saknat oss allt för mycket hihi

Vad har då hänt sedan sist...Hmmm ja själv har jag jobbat en del kvällar. Då hinner man inte mycket när man kommer hem. Lite mat och mys och sedan är det dags att sova igen. I morgon blir det dock vanlig arbetstid. Skönt för då hinner man hem i god tid till fredagsmyset! Har lovat min man (lilla hjärtat) tacos och sedvanligt Lets Dance. Mysigt värre!

Får tacka Svärmor Gunsan för lånet av motionscykel. Började väldigt smått här i veckan och ska avancera under nästa vecka. Något kilo ska bort men framförallt bra kondis ska nu komma till mig. Så är min plan i allafall hihi

Nej nu stundar lite soffhäng med hjärtat och lite kakor. ( vet att jag säger emot mig själv nu eftersom jag ska tappa ett kilo eller två, men kakor är gott!

Ha en fin afton Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0