Personligt

Godafton, godafton!

Godafton, Kristina här!

Ja det har blivit lite mys i dagarna tre nu. Kalas på Söndag, bio med mitt hjärta i går (Änglagård 3). Även i dag blev det mys i form av att bli upphämtad från jobbet och bjuden på middag. Kan man ha det bättre! Tack älskling!



Så nu blir det lite film i soffan. Har ju faktiskt sovmorgon i morn. Gott det! Lite trött och sliten...


Fått en ny favvoserie
CSI Miami. Många har upptäckt denna serie redan men det är först nu jag har upptäckt den + att jag har märkt att jag tycker den är bra. Somnar alltså inte til varje avsnitt, det är ett bra tecken hihi
 

Hoppas att ni, kära läsare, också haft en bra dag!  I morgon är det redan onsdag och det är inte långt kvar till helgen. Helt i min smak.

Dagens visdomsord: Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall. / Kineskiskt ordspråk

Glöm inte vara rädda om varandra Sverige!
Kram

Kommentarer
Postat av: Gizze

Jo tack...dagen har varit bra!



Du/ni har haft det gott minsann...måste se Änglagård 3 snart...älskade de två första!

Rekommenderar Unstoppable...superbra film...varenda nagel rök haha ;-D

Nu är det natta...

Ha en fin natts sömn...och en bra dag i morgon!

Kram Gizze

2011-02-22 @ 22:43:17
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0