Personligt

Foton!!



Hejsan, Sara här!

Idag har jag varit och lärt mig att göra collage. Detta är mitt första och nästan nöjd blev jag. Längtar till sommaren syns lite dåligt. Men det är iallafall det jag gör. Längtar till sommaren. Men går åt rätt tid och det är ju toppen.

                       
                   

Inspirerade av vad man kan göra med sina foton får jag ut och fotografera någon dag. Kul att fota vardagen, annars blir det mest på kalas och andra högtider man har med sig kameran. Men nu ska jag försöka använda kameran mer och göra flera collage i olika varianter. Har ni tur så kanske ni får se flera. Tack för hjälpen Katarina.

Sverige, glöm inte foto er vardag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0