Personligt

Åh vilken hjärtedag!

Godkväll, Kristina här!

Vilken otrolig allahjärtansdag! Började i morse när busschauffören sa i micken" Vill önska alla en bra dag, stor allahjärtanskram på er alla" Vilken gullig gest!!

Sedan gick dagen helt hyfsat och jag är otroligt nöjd med det beslut jag tog under veckan.

Väl hemma möts jag av fina rosor från min underbara äkta man


Mycket glad blev jag!! Tack älskling, du är bäst i hela världen du är mitt allt, är såå stolt över dig!!

Sedan väntade överraskning nr 2: Ett grönt paket på posten från Bästa Marie! Hennes nya skiva!!! Wiee!
Sitter och lyssnar på den i skrivande stund, helt fantastisk röst! Har redan fällt en tår. Gabriellas sång i hennes tappning är helt fantastisk!! Tack gumman!




Ja mitt hjärta är i väg och jobbar så jag ska fixa till lite här hemma och sedan blir det mys, mys, mys och mera MYS!!

Ha en fin hjärtedag alla vänner!

kram

Kristina HansonÄlskar dig Pehr! Puss från frugan

Kommentarer
Postat av: Gizze

Mys på!

Avis på skivan...får nog skaffa den- hon har en underbar röst!

Hälsa gubben

...och Sara här är en kram till dig också....kram kram kram

2011-02-14 @ 18:51:13
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0